Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență mai bună. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate.
PROGRAM
Grădinița cu Program Prelungit ,,Metaplast Education” - Anul Școlar 2024 - 2025
REPERE ORARE:
Jocuri și activități liber-alese
Activități pe domenii experiențiale
Rutine. Tranziții / Activități pentru dezvoltarea personală
8:00 -8:30
Jocuri și activități liber-alese (joc liber)
–
Rutină: Primirea copiilor (deprinderi specifice)
Activitate individuală de explorare a unui subiect de care este interesat copilul/activitățí recuperatorii individualizate sau pe grupuri mici
8:30 -9:00
–
–
Rutină: Micul dejun (deprinderi specifice)
9:00 – 11:00
Jocuri şi activităţi liber-alese (pe centre de interes)
Activități pe domenii experiențiale
Rutină: Întâlnirea de dimineaţă (5-15/30min.)
Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile care urmează (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire etc.)
Rutină: Gustarea (deprinderi specifice)
11:00 – 13:00
Jocuri şi activităţi liber-alese (jocuri de mișcare, jocuri distractive, concursuri, spectacole de teatru, audiții literare/muzicale, activități în aer liber, vizite etc.)
–
Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile liber-alese și, implicit, derularea jocurilor și a activităților recreative, în aer liber (deprinderi igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi motrice, deprinderi de comunicare și cooperare etc.)
Opțional Limba Engleză
Rutină: Masa de prânz (deprinderi specifice)
13:00 – 15:30
Activităţi de relaxare
Jocuri şi activităţi liber-alese (facultativ, pentru copiii care nu dorm sau care se trezesc între timp)
Activități recuperatorii, ameliorative, de dezvoltare a înclinaţiilor personale/ predispozițiilor/aptitudinilor
–
Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru perioada de somn/relaxare (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi de lucru independent etc.)
15:30 – 16:00
–
–
Rutină: Gustarea (deprinderi specifice)
16:00 – 17:30
Jocuri şi activităţi liber-alese (jocuri pe centre de interes, jocuri de mișcare, jocuri distractive, concursuri, spectacole de teatru, audiții literare/muzicale, activități în aer liber, vizite etc.)
Activităţi recuperatorii şi ameliorative, pe domenii experienţiale
Activități de dezvoltare a înclinaţiilor personale/ predispozițiilor/ aptitudinilor
Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile liber-alese și, implicit, derularea jocurilor de dezvoltare a aptitudinilor individuale (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi de comunicare și cooperare, deprinderi de lucru independent etc.)
17:30 – 18:00
Jocuri şi activităţi liber-alese (joc liber)
–
Activitate individuală de explorare a unui subiect de care este interesat copilul