Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență mai bună. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate.

program grădiniță

PROGRAM Grădinița cu Program Prelungit ,,Metaplast Education” - Anul Școlar 2024 - 2025

REPERE ORARE:

Jocuri și activități liber-alese

Activități pe domenii experiențiale

Rutine. Tranziții / Activități pentru dezvoltarea personală

8:00 -8:30

Jocuri și activități liber-alese (joc liber)

Rutină: Primirea copiilor (deprinderi specifice)

Activitate individuală de explorare a unui subiect de care este interesat copilul/activitățí recuperatorii individualizate sau pe grupuri mici

8:30 -9:00

Rutină: Micul dejun (deprinderi specifice)

9:00 – 11:00

Jocuri şi activităţi liber-alese (pe centre de interes)

Activități pe domenii experiențiale

Rutină: Întâlnirea de dimineaţă (5-15/30min.)

Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile care urmează (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire etc.)

Rutină: Gustarea (deprinderi specifice)

11:00 – 13:00

Jocuri şi activităţi liber-alese (jocuri de mișcare, jocuri distractive, concursuri, spectacole de teatru, audiții literare/muzicale, activități în aer liber, vizite etc.)

Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile liber-alese și, implicit, derularea jocurilor și a activităților recreative, în aer liber (deprinderi igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi motrice, deprinderi de comunicare și cooperare etc.)

Opțional Limba Engleză

Rutină: Masa de prânz (deprinderi specifice)

13:00 – 15:30

Activităţi de relaxare

Jocuri şi activităţi liber-alese (facultativ, pentru copiii care nu dorm sau care se trezesc între timp)

Activități recuperatorii, ameliorative, de dezvoltare a înclinaţiilor personale/ predispozițiilor/aptitudinilor

Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru perioada de somn/relaxare (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi de lucru independent etc.)

15:30 – 16:00

Rutină: Gustarea (deprinderi specifice)

16:00 – 17:30

Jocuri şi activităţi liber-alese (jocuri pe centre de interes, jocuri de mișcare, jocuri distractive, concursuri, spectacole de teatru, audiții literare/muzicale, activități în aer liber, vizite etc.)

Activităţi recuperatorii şi ameliorative, pe domenii experienţiale

Activități de dezvoltare a înclinaţiilor personale/ predispozițiilor/ aptitudinilor

Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile liber-alese și, implicit, derularea jocurilor de dezvoltare a aptitudinilor individuale (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi de comunicare și cooperare, deprinderi de lucru independent etc.)

17:30 – 18:00

Jocuri şi activităţi liber-alese (joc liber)

Activitate individuală de explorare a unui subiect de care este interesat copilul

Rutină: Plecarea copiilor acasă (deprinderi specifice)